HideInInspector

class in UnityEngine / Implemented in:UnityEngine.CoreModule

Açıklama

Bir değişkeni Inspector'da görünmemesi için işaretler.

Varsayılan olarak, serialize edilmiş bir değişken, değişkenin private olup olmamasına bakılmaksızın otomatik olarak Inspector'da görünür. Bu nitelikle işaretlenmiş bir değişken, serialize edilebilir ve Inspector'da görünmez hale getirilebilir.

Ayrıca bakınız: SerializedObject.forceChildVisibilitySerializedProperty.NextVisibleSerializedProperty.hasVisibleChildren.

using UnityEngine;

public class HideInInspectorExample : MonoBehaviour
{
    // Bu alanların hepsi serialize edildi, ancak sadece c Inspector'da görünür.
    [HideInInspector]
    public int a = 5;

    [HideInInspector, SerializeField]
    private int b = 3;

    [SerializeField]
    private int c = 3;
}


Bu blog Unity Docs'un Türkçeye çevrilmiş halidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Important Classes - Vectors

RequireComponent

Important Classes - GameObject