MonoBehaviour.Update()
Açıklama
Update, MonoBehaviour etkinleştirildiyse her karede çağrılır.
Update, her tür oyun komut dosyası uygulamak için en yaygın kullanılan işlevdir. Her MonoBehaviour komut dosyası Update'i gerektirmez.
using UnityEngine;using System.Collections;// ExampleClass, Awake ile başlar. GameObject sınıfının activeSelf özelliği false olarak// ayarlanmıştır. activeSelf true olarak ayarlandığında Start() ve Update() işlevleri// çağrılır ve ExampleClass çalışır.// Dikkat edilmesi gereken nokta, ExampleClass (Script) Inspector'da devre dışı// bırakılmıştır. Start işlevinin çağrılması için işaretlenmesi gerekmektedir.
public class ExampleClass : MonoBehaviour
{
private float update;
void Awake()
{
Debug.Log("Awake");
update = 0.0f;
}
IEnumerator Start()
{
Debug.Log("Start1");
yield return new WaitForSeconds(2.5f);
Debug.Log("Start2");
}
void Update()
{
update += Time.deltaTime;
if (update > 1.0f)
{
update = 0.0f;
Debug.Log("Update");
}
}
}
Bu blog Unity Docs'un Türkçeye çevrilmiş halidir.
Yorumlar
Yorum Gönder