Time.fixedDeltaTime
public static float fixedDeltaTime;
Açıklama
Fizik ve diğer sabit kare hızı güncellemelerinin (MonoBehaviour'un FixedUpdate'i gibi) gerçekleştirildiği oyun içi zamanın saniye cinsinden aralığı.
fixedDeltaTime aralığı her zaman Time.timeScale'in etkilediği oyun içi zamana görelidir. Time.timeScale'in 0.5 olduğu bir oyunda 1 saniyelik bir fixedDeltaTime, sabit güncellemelerin gerçek zamanın her 2 saniyesinde bir gerçekleştiği anlamına gelir.
Bu özelliğin diğer Zaman özellikleriyle nasıl ilişkili olduğunu öğrenmek için Kullanıcı Kılavuzu'ndaki Zaman ve Kare Hızı Yönetimi bölümüne bakın.
Bu blog Unity Docs'un Türkçeye çevrilmiş halidir.
Yorumlar
Yorum Gönder