MonoBehaviour.IsInvoking

Deklarasyon

public bool IsInvoking(string methodName);


Açıklama

methodName üzerinde herhangi bir invoke beklemede mi?

using UnityEngine;
using System.Collections.Generic;

// Boşluk tuşuna basıldıktan iki saniye sonra bir mermi oluşturur.
// LaunchProjectile, önceki bir RigidBody Invoke'u tamamladığında çağrılır.

public class ExampleScript : MonoBehaviour
{
    public Rigidbody projectile;

    void Update()
    {
        if (Input.GetKeyDown(KeyCode.Space) && !IsInvoking("LaunchProjectile"))
            Invoke("LaunchProjectile", 2.0f);
    }

    void LaunchProjectile()
    {
        Rigidbody instance = Instantiate(projectile);
        instance.velocity = Random.insideUnitSphere * 5;
    }
}


Deklarasyon

public bool IsInvoking();


Açıklama

Bu MonoBehaviour üzerinde herhangi bir invoke beklemede mi?


Bu blog Unity Docs'un Türkçeye çevrilmiş halidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Important Classes - Vectors

RequireComponent

Important Classes - GameObject