MonoBehaviour.LateUpdate()

Açıklama

LateUpdate, her karede, eğer Behaviour etkinse çağrılır.

Tüm Update fonksiyonları çağrıldıktan sonra çalışır. Bu, komut dosyası yürütme sırasını düzenlemek için faydalıdır. Örneğin, bir takip kamerası her zaman LateUpdate içinde uygulanmalıdır çünkü Update içinde hareket etmiş olabilecek nesneleri izler.

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ExampleClass : MonoBehaviour
{
    void LateUpdate()
    {
        transform.Translate(0, Time.deltaTime, 0);
    }
}


Son çağrıdan bu yana geçen süreyi elde etmek için Time.deltaTime kullanın. Bu fonksiyon yalnızca Behaviour etkinse çağrılır. Bileşeninizin işlevselliğini sağlamak için bu fonksiyonu geçersiz kılın.


Bu blog Unity Docs'un Türkçeye çevrilmiş halidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Important Classes - Vectors

RequireComponent

Important Classes - GameObject