Quaternion.Euler

Deklarasyon

public static Quaternion Euler(float x, float y, float z);


Açıklama

Z ekseni etrafında z derece, x ekseni etrafında x derece ve y ekseni etrafında y derece döndüren bir dönüş döndürür; bu sırayla uygulanır.

Daha fazla bilgi için, Unity'de Dönüş ve Yönelim bölümüne bakın.

using UnityEngine;

public class Example : MonoBehaviour
{
    void Start()
    {
        // Y ekseni etrafında 30 derece döndürme
        Quaternion rotation = Quaternion.Euler(0, 30, 0);
    }
}



Deklarasyon

public static Quaternion Euler(Vector3 euler);


Açıklama

Z ekseni etrafında z derece, x ekseni etrafında x derece ve y ekseni etrafında y derece döndüren bir dönüş döndürür.

using UnityEngine;

public class Example : MonoBehaviour
{
    void Start()
    {
        // Y ekseni etrafında 30 derece döndürme
        Vector3 rotationVector = new Vector3(0, 30, 0);
        Quaternion rotation = Quaternion.Euler(rotationVector);
    }
}


Bu blog Unity Docs'un Türkçeye çevrilmiş halidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Important Classes - Vectors

RequireComponent

Important Classes - GameObject