Time.time
Deklarasyon
public static float time;
Açıklama
Uygulamanın başlangıcından itibaren geçen süreyi saniye cinsinden verir (Salt Okunur).
Bu, uygulamanın başlangıcından itibaren geçen süredir ve Time.timeScale ile ölçeklenir, Time.maximumDeltaTime ile ayarlanır. MonoBehaviour.FixedUpdate içinden çağrıldığında, Time.fixedTime değerini döndürür.
Bu değer, Awake mesajları sırasında tanımsızdır ve bu mesajların tamamlanmasından sonra başlar. Editör duraklatıldığında bu değer güncellenmez. Duraklatmadan etkilenmeyen bir zaman değeri için Time.realtimeSinceStartup'a bakın.
Diğer Zaman özellikleriyle bu özelliğin nasıl ilişkili olduğu hakkında daha fazla bilgi için Kullanıcı Kılavuzunda Zaman ve Kare Hızı Yönetimi bölümüne bakın.
//Eğer Fire1 butonuna basılırsa, her 0.5 saniyede bir mermi oluşturulacaktır. using UnityEngine; using System.Collections; public class Example : MonoBehaviour { public GameObject projectile; public float fireRate = 0.5f; private float nextFire = 0.0f; void Update() { if (Input.GetButton("Fire1") && Time.time > nextFire) { nextFire = Time.time + fireRate; Instantiate(projectile, transform.position, transform.rotation); } } }
Bu blog Unity Docs'un Türkçeye çevrilmiş halidir.
Yorumlar
Yorum Gönder