HeaderAttribute

class in UnityEngine / Inherits from:PropertyAttribute/ Implemented in:UnityEngine.CoreModule


Açıklama

Denetleyicide bazı alanların üzerine bir başlık eklemek için bu PropertyAttribute'u kullanın.

Başlık, bir DecoratorDrawer kullanılarak yapılır.

using UnityEngine;

public class Example : MonoBehaviour
{
    [Header("Health Settings")]
    public int health = 0;
    public int maxHealth = 100;

    [Header("Shield Settings")]
    public int shield = 0;
    public int maxShield = 0;
}


Özellikler

headerBaşlık metni.

Yapıcılar

HeaderAttributeDenetleyicide bazı alanların üzerine bir başlık ekleyin.

Miras Alınan Üyeler

Özellikler

orderBirden fazla DecorationDrawer'ın çizilmesi gereken sırayı belirtmek için isteğe bağlı alan.


Bu blog Unity Docs'un Türkçeye çevrilmiş halidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Important Classes - Vectors

RequireComponent

Important Classes - GameObject