Object.hideFlags

public HideFlags hideFlags;


Açıklama

Nesne gizlenmeli mi, Sahne ile kaydedilmeli mi yoksa kullanıcı tarafından değiştirilebilir mi?

Ek kaynaklar: HideFlags.

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ExampleClass : MonoBehaviour
{
    // Bileşen tarafından açıkça oluşturulan ve yok edilen bir malzeme oluşturur.
    // Resources.UnloadUnusedAssets bunu boşaltmayacak ve denetleyici tarafından düzenlenemeyecektir.
    private Material ownedMaterial;
    void OnEnable()
    {
        ownedMaterial = new Material(Shader.Find("Diffuse"));
        ownedMaterial.hideFlags = HideFlags.HideAndDontSave;
        GetComponent<Renderer>().sharedMaterial = ownedMaterial;
    }

    // Gizli ve kaydedilmeyen olarak oluşturulan nesneler, nesnenin sahibi tarafından açıkça yok edilmelidir.
    void OnDisable()
    {
        DestroyImmediate(ownedMaterial);
    }
}


Bu blog Unity Docs'un Türkçeye çevrilmiş halidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Important Classes - Vectors

RequireComponent

Important Classes - GameObject