Object.hideFlags
public HideFlags hideFlags;
Açıklama
Nesne gizlenmeli mi, Sahne ile kaydedilmeli mi yoksa kullanıcı tarafından değiştirilebilir mi?
Ek kaynaklar: HideFlags.
using UnityEngine; using System.Collections; public class ExampleClass : MonoBehaviour { // Bileşen tarafından açıkça oluşturulan ve yok edilen bir malzeme oluşturur. // Resources.UnloadUnusedAssets bunu boşaltmayacak ve denetleyici tarafından düzenlenemeyecektir. private Material ownedMaterial; void OnEnable() { ownedMaterial = new Material(Shader.Find("Diffuse")); ownedMaterial.hideFlags = HideFlags.HideAndDontSave; GetComponent<Renderer>().sharedMaterial = ownedMaterial; } // Gizli ve kaydedilmeyen olarak oluşturulan nesneler, nesnenin sahibi tarafından açıkça yok edilmelidir. void OnDisable() { DestroyImmediate(ownedMaterial); } }
Bu blog Unity Docs'un Türkçeye çevrilmiş halidir.
Yorumlar
Yorum Gönder