RangeAttribute
class in UnityEngine / Inherits from:PropertyAttribute/ Implemented in:UnityEngine.CoreModule
Açıklama
Bir komut dosyasında float veya int değişkenini belirli bir aralıkla sınırlamak için kullanılan nitelik.
Bu nitelik kullanıldığında, float veya int, Denetleyicide varsayılan sayı alanı yerine bir kaydırıcı olarak gösterilir.
using UnityEngine; public class Example : MonoBehaviour { // Bu tamsayı bir kaydırıcı olarak gösterilecek, // Denetleyicide 1 ile 6 arasında bir aralıkla [Range(1, 6)] public int integerRange; // Bu float bir kaydırıcı olarak gösterilecek, // Denetleyicide 0.2f ile 0.8f arasında bir aralıkla [Range(0.2f, 0.8f)] public float floatRange; }
Yapıcılar
RangeAttribute | Bir komut dosyasında float veya int değişkenini belirli bir aralıkla sınırlamak için kullanılan nitelik. |
Miras Alınan Üyeler
Özellikler
order | Birden fazla DecorationDrawer'ın çizilmesi gereken sırayı belirtmek için isteğe bağlı alan. |
Bu blog Unity Docs'un Türkçeye çevrilmiş halidir.
Yorumlar
Yorum Gönder