RangeAttribute

class in UnityEngine / Inherits from:PropertyAttribute/ Implemented in:UnityEngine.CoreModule


Açıklama

Bir komut dosyasında float veya int değişkenini belirli bir aralıkla sınırlamak için kullanılan nitelik.

Bu nitelik kullanıldığında, float veya int, Denetleyicide varsayılan sayı alanı yerine bir kaydırıcı olarak gösterilir.

using UnityEngine;

public class Example : MonoBehaviour
{
    // Bu tamsayı bir kaydırıcı olarak gösterilecek,
    // Denetleyicide 1 ile 6 arasında bir aralıkla
    [Range(1, 6)]
    public int integerRange;

    // Bu float bir kaydırıcı olarak gösterilecek,
    // Denetleyicide 0.2f ile 0.8f arasında bir aralıkla
    [Range(0.2f, 0.8f)]
    public float floatRange;
}


Yapıcılar

RangeAttributeBir komut dosyasında float veya int değişkenini belirli bir aralıkla sınırlamak için kullanılan nitelik.

Miras Alınan Üyeler

Özellikler

orderBirden fazla DecorationDrawer'ın çizilmesi gereken sırayı belirtmek için isteğe bağlı alan.


Bu blog Unity Docs'un Türkçeye çevrilmiş halidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Important Classes - Vectors

RequireComponent

Important Classes - GameObject